Marketing I pre študijné odbory stredných odborných škôl

KOD_1117 Marketing I.jpg
Príspevok MŠVVaM SR Stredná škola
Učebnica je zameraná na podstatu marketingu a jeho vývoj. Nechýbajú kapitoly, kde sú vysvetlené základné pojmy, ako produkt, cena, distribúcia a komunikácia.
Výrobca
SPN - Mladé letá, s.r.o.
Kód
USS74
EAN
9788010036196
ISBN
978-80-10-03619-6
Dostupnosť
Záväzná predobjednávka
Naša cena s DPH
20,00 €/ks
Naša cena bez DPH
18,18 €/ks
ks

Popis

Marketing I pre študijné odbory stredných odborných škôl

Marketing je všade okolo nás, je o uspokojovaní potrieb zákazníkov. Je teda o nás všetkých, pretože každý z nás niečo potrebuje, od vzdelania, zdravotnej starostlivosti až po nové šaty. Cieľom marketingu každého podniku, či organizácie je, aby sa potreby a požiadavky "nás-zákazníkov" naplnili k našej spokojnosti.

V prvej kapitole poskytuje učebnica základné vedomosti o marketingu. Od podstaty marketingu a jeho vývoja prejdete do druhej kapitoly, ktorá sa venuje produktu. Druhy nastroj marketingu je cena a ta je obsahom tretej kapitoly. V štvrtej sa dozviete informácie o distribúcii a piatu kapitolu uzatvára komunikácia.

 

Parametre

Parametre produktu  Marketing I pre študijné odbory stredných odborných škôl

Formát
210x294 mm
Počet strán
152
Väzba
mäkká
Jazyk
slovenský

Súbory na stiahnutie

Odkazy a videá

Komentáre

Hodnotenie

Články