Marketing II pre študijné odbory stredných odborných škôl

KOD_1118 Marketing II.jpg
Stredná škola
Učebnica sa venuje riadeniu firmy a marketingu a pomáha tak porozumieť vzájomnému prepojeniu podniku a marketingu a ich úsiliu o dosiahnutie úspešnosti.
Výrobca
SPN - Mladé letá, s.r.o.
Kód
USS75
EAN
9788010036189
ISBN
978-80-10-03618-9
Dostupnosť
Záväzná predobjednávka
Naša cena s DPH
22,00 €/ks
Naša cena bez DPH
20,00 €/ks
ks

Popis

Marketing II pre študijné odbory stredných odborných škôl

Učebnica sa venuje v prvej kapitole riadeniu firmy a marketingu a pomáha tak porozumieť vzájomnému prepojeniu podniku a marketingu a ich úsiliu o dosiahnutie úspešnosti. V 2.kapitole analýza marketingového prostredia nájdete odpoveď na otázku "Komu by firma mala byť užitočná?" Spoznáte tu okolie, na ktoré marketingová činnosť podniku musí reagovať. Ďalšia v poradí je kapitola č. 3, ktorá analyzuje nákupné správanie. Štvrtá zase predstaví základné stratégie na trhu, kde je možné podrobnejšie skúmať efektívnosť procesov. V kapitole č. 5 sa pozrieme na výskum trhu, v šiestej na strategický marketing. 7. kapitola marketing manažment sa zameriava na činnosť marketingových manažérov t. j. plánovanie, organizovanie, vedenie ľudí a pod. Posledná 8. kapitola aplikácia marketingu v službách je aplikáciou marketingu na služby.

Parametre

Parametre produktu  Marketing II pre študijné odbory stredných odborných škôl

Formát
210x294 mm
Počet strán
184
Väzba
mäkká
Jazyk
slovenský

Súbory na stiahnutie

Odkazy a videá

Komentáre

Hodnotenie

Články